Sunday, November 14, 2010

hapie sweet 9teen.



wohoo.. selamat hari lahir yg ke 19 tahun untuk aku. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. juga berjaya didunia mahupun di akhirat. paling penting..... jeng.jeng.jeng. korang rase apekah? mesti la cepat2 jumpe dengan MR.RIGHT kn???? ngehehe :)

first of all, wah! speaking ye.. haha :D bersamalah kita mengucap syukur kehadrat ilahi kerana limpah dan kurnianya dapat lah kite bersama2.....(jap2 ayat nie mcm doa aku kat sekolah tiap kali perhimpunan hari senin) ok2 serius! terima kasih ya ALLAH kerana memberi aku hidup di dunia mu ini selama 19 tahun lamanya. kau berikan aku keselesaan hidup, keluarga yang bahagia dan masih sempurna bilangannya(maksud aku, ade mama,papa,milie,dikya ngan adik),punya kawan2 yang menerima aku seadanya walaupun sebenarnye dorang pun tahan x tahan je dengan aku yang mulut cam longkang nie (bukan bermaksud aku x gosok gigi ye, tapi mulut aku nie boleh tahan lasernye), bertuah juga kerana lahir di malaysia tanah air tercinta. thnx GOD!

then, terime kasih yang tidak terhingga kepada PN.MAMA dan EN.PAPA kerana telah berjaya membawa aku untuk melihat dunia. tidak termampu untuk aku membalas jasa kalian yang telah membesarkan, mendidik, dan menghabiskan duit kalian untuk anakmu ini. haha :)

tidak lupa juga kepada kawan2 yang dok wish aku kat fon atau kat fb tuh terime kasih lah diatas ucapan yang telah korang berikan. walaupun sebenarnye ramai yang x tahuu tarikh lahir aku nie.. tapi yg dok wish ramai. yela kalau kat fb ade yg tukang ingat kan.. ngehehe~~ xpe2, sebab aku pun cmtu gak kadang2.

utk diri sendiri, berusahalah untuk menjadi anak yang soleh, anak yang taat pada perintah agama (bukan bermakna aku nie teruk sangat tau), anak yang lebih menyenangkan hati ibu bapa, berusaha untuk menjadi insan yang lebih berguna, belajar dengan lebih tekun, kuatkan hati (sebab akunye hati cam tisu), dan berubah segala-galanye kepada yang lebih baik,,.. hehe :)

P/S: bile aku nak ade pakwe nie?? hish!

got to go.
till fingers meet keyboard again.
tadaa~

No comments:

Post a Comment