Wednesday, December 1, 2010

kalaulah..................

selalu aku terFIKIR.....









dapat jumpe fahrin kn.... best!

ok. memg gatal :D

hehehehehehe

ade beberape soalan yg aku akan tanye kat fahrin kalau aku dapat jumpe die..

1. betul ke awak kaki pukul? sebab aku x pernah percaye selagi bukan aku yang kene @ nampak. setakat dengar and bace semua orang pon bole cakap, boleh tulis ikut sedap hati je kn..

2. taste awak memang yang kurus tinggi macam scha ngan linda ea? sebab aku demok mane lah tahu kn bile die cakap YE secare tidak lgsgnye aku akn cube utk menguruskn badan.hehehe :)

3. awak suke makan ape? sebab aku nak belajar masak makanan yg fahrin suke, aku dengar kalau nak pikat lelaki boleh try menggunakan skill masakan. hehe. yeke.yeke?

4. boleh tak awak nyanyikan lagu I'M YOURS utk sy? sebab aku nak perasan sekejap pon jadilah, konon2 memang die yang suke2 nak nyanyikan lagu tuh kat aku.

last,,,

5. awak nak tak kawin dengan sy? walaupun sy tau awak akan jawab 'x', yelah sape je aku nie. kalau fahrin tau mesti die kate 'gile psiko pompuan neyh'. @_@

keh3. En. fahrin ahmad, semoga berjaya didalam bidang yang diceburi! kalaulah fahrin terbace (kalaulahkn....) jgn lah risau sebab sy main2 je.. sy tetap sokong F.A!

ok2..bubye!

p/s: tapikan aku tetap akan cube cari yg macm F.A :) ngehehe kalau x jumpe barulah aku akn cari yg mcm die kat bawah nie..............







boleh kn. kn. kn?? hhehe :D

No comments:

Post a Comment