Monday, November 8, 2010

memotivasikan diri....

hye folks! keh3.. skrg nie sbnrnyr tgh berperang di medan final exam! ade 2 paper lg utk berakhir. penat tol la. lmbat betul mase berlalu... byk betul dugaan lately nie kn.. as a hamba-NYA x boleh la nk banyak mengeluhkn? dah nama pun dugaan, so aku hanya mampu berdoa agar dipermudahkan segala urusan. baik didunia mahupun di akhirat. ceh! hehe ;D kalau di fikirkan balik apa la sgt dugaan yg dia bagi kat aku sekarang nie, kalau nk dibandingkn ujian yg DIA bagi kat org2 kat luar sne yg lebih maha dahsyatnya. rasenya kalau aku ditempat mereka yg diluar sane belum tentu aku mampu untuk mengharunginya.. dan bersyukur ke hadrat ilahi diperoleh keselesaan hidup menjadi sebahagian rakyat malaysia yg telah berjaya mempertahankn kemerdekaan selama 53 tahun! alhamdulillah!

besok (09 november 2010) aku ade paper customer service! ooooohoooiiiiii..... study pun ye x ye je nih! ape le nk jwb sok kn..... xpe2 mlm t strugle! kalau lah ye kn...

lihat meja study sy!
mcm2 ade kat ats tuh!
tp yg penting BN tau! hehe ;D
alamak termasuk bab politik lak!
sorieeee.


this, lirik lagu nye board kat dalm bilik aku!
hehe ;D
fokus ayat yg bertulis warna merah ye!
khas buat mereka yg dah habis sekolah!

k le, got to go!
till fingers meet keyboard again!
tadaaaa.


No comments:

Post a Comment