Sunday, December 26, 2010

bola.bola.bola.

assalamualaikum semua... hell O yaw! teehee~

OMG, mlm nie bola 1st final malaysia lawan indon! nak tengok kat bukit jalil.. wuwuwuwuwu :'( sape volunteer nak bawak aku? tolong la kesian kan aku nie.... nyiahaha! ok fine, aku x pernah buat perangai camnie. x tau la sejak bile minat bola, padahal before nie kalau ade yang tukar channel bola kat astro mesty aku tarik muka empat belas depa. noktah! sangat x suke bola ye masa tu. kenape? well i'm gegirl tau. gegirl mane boleh minat sukan lasak2. ewww! gedik je kan. tapi mase tu je, skrg perspektif da lain. sila pandang pada sudut positif. dan sekarang aku pun dok tengah berangan nak cari boyfie yg football player ye, bukan gegirl player! x kisah la negeri mane. asal hadooo! boleh x? plish!!!!!!!!!!!!!! hehehe ~


mungkin minat start tengok bola nie sebab pasal si kembar yang kacak bergaya tuh! owwemmgie!


lihat lah ketampanan mereka! mahu x gile!!


ok disini aku dah mengopy and mengepastekan senarai name pemain bola untuk piala AFF SUZUKI 2010.

lihat dibawah! aku sangat suka penjaga gol utama malaysia tu! die hebat! tapi malangnya die sudah pun berpunya. sila jangan patah hati ye para peminat khairul fahmi.


NamaTarikh LahirKelabKaps (gol)
Penjaga Gol
Khairul Fahmi Che Mat7 Febuari 1989Bendera Malaysia Kelantan
1 (0)
Mohd Sharbinee Allawee Ramli12 Disember 1986Bendera Malaysia Terengganu
2 (0)
Pertahanan
Mohd Sabre Mat Abu8 Ogos 1988Bendera Malaysia Kedah
6 (0)
Mohd Faizal Muhammad3 Mac 1989Bendera Malaysia Harimau Muda
1 (0)
Mohd Asraruddin Putra Omar26 Ogos 1988Bendera Malaysia Selangor
12 (0)
Mohd Razman Roslan14 Ogos 1984Bendera Malaysia Selangor
0 (0)
Mohd Muslim Ahmad25 April 1989Bendera Malaysia Harimau Muda
8 (0)
Khairul Helmi Johari31 Mac 1988Bendera Malaysia Kedah
0 (0)
Mahali Jasuli2 April 1989Bendera Malaysia Harimau Muda
6 (0)
Mohd Fadhli Mohd Shas21 Januari 1991Bendera Malaysia Harimau Muda
1 (0)
Pemain Tengah
K. Gurusamy20 November 1988Bendera Malaysia Harimau Muda
1 (0)
Mohd Safiq Rahim5 Julai 1987Bendera Malaysia Selangor
7 (0)
Mohd Amri Yahyah21 Januari 1981Bendera Malaysia Selangor
11 (1)
Amar Rohidan23 April 1987Bendera Malaysia Perlis
3 (0)
S. Kunalan15 September 1986Bendera Malaysia Negeri Sembilan
5 (0)
Mohd Amirul Hadi Zainal27 Mei 1986Bendera Malaysia Selangor
16 (4)
Mohd Khyril Muhymeen Zambri9 Mei 1987Bendera Malaysia Kedah
17 (2)
Mohd Faizal Abu Bakar20 September 1990Bendera Malaysia Kedah
1 (0)
Penyerang
Mohd Safee Mohd Sali29 Januari 1984Bendera Malaysia Selangor
20 (8)
Norshahrul Idlan Talaha8 Jun 1986Bendera Malaysia Kelantan
7 (1)
Mohd Ashaari Shamsuddin7 Jun 1985Bendera Malaysia Terengganu
8 (2)
Izzaq Faris Ramlan18 April 1990Bendera Malaysia Harimau Muda
1 (0)


ok, puas hati? harap suka lah ye.. lepas nie barulah aku tau yang dorang nie dari pasukan ape sebenarnye. teehee~~ so, xkan lepaskan peluang langsung untuk tengok mereka semua nie main dengan pasukan mereka pulak. sebab b4 nie aku boo layan pasukan yang ala-ala suam-suam kuku. aku layan negeri sembilan je! hobin jang hobin!

ok lah! nak share tu je! bye..... till fingers meet keyboard again yaw! tadaaaaa~

No comments:

Post a Comment