Saturday, December 18, 2010

good luck semua!

assalamualaikum :)

kum ape? kumbet, bet ape? batmen, men ape? mentol, tol ape? tolak, lak ape? laksa, sa ape? satu, tu ape? tunang, nang ape? nangka, ka ape? kapak.............

hahahahahahah :D
panjang lak intro kan....
dah lame owh x main bende alah sep2 tom2 nie...
jom, jom, sape nak joint aku? meyh le..

ngehehehe .

malam nie aku x sabar owh nak tengok bola....
++ mari menari..

nasib baik bola start dulu kan.
kalau serentak haru gak rasenye kan..

well, act aku xde la tau sangat pasl bola.
bukan x tau sangat, sebenarnye x tau langsung...
setakat tengok tu boleh la..
kalau menjerit lak lagi la boleh.
bak kate orang setakat memeriahkan majlis boleh je..
hahaha.

tapi makin hari aku makin suke tengok bola!
agagagaga.
kenape?kenape?kenape?

xde sebab ape2..
kali nie xde muslihat sebab nak cuci mate ke..
ade minat sape2 ke..
xde2.. biase je...

tapi, kalau tengok pon tengok gak sape yang lawan.
kalau kelab2 matsaleh tuh, aku x tengok ah!
kalau negeri 9 ngan malaysia lawan je baru aku ade feel nak tengok.
biase la kan... saya anak malaysia..
bangga tau!




best of luck untuk malaysia malam nie,
walaupun malam nie kat tempat lawan, korang boleh!
goooood luccck!
sile bantai vietnam 3-0 ye!

tapi kalau malam nie terkandas xpe,
belajar dari kesilapan!
banyak lagi peluang lain.
ecececeh!
aku menceceh macam la ade pulak antara dorang yg bace!
huahuahua :D

untuk mari menari lak!
best of luck kat pasangan ariz!
walaupun aku bukan la peminat tegar mari menari tapi aku still menyokong!
go!go! ariz!

kawan-kawan sila la taip MM ARIZ dan hantar ke 32999.
macam sedare aku lak yang aku dok yeye je promote die nih kan.
ngeeeee :)



good luck MALAYSIA + ARIZ!

the end.
till fingers meet keyboard again.
teeehee :) ops! tadaaaaa.

No comments:

Post a Comment