Thursday, December 9, 2010

najwa :)


assalamualaikum.
cerita hari ini,

fine, pg2 aku bangun kene kejut dengan milie.
suruh hantar die pegi MP singkatan kepada MAHKOTA PARADE.
hanye orang melake je yang tau.
ok, dengan rase kantuk yang berbaki aku sebagai kakak yang mithali pun bergerak la ke bilik air untuk bersiram.

30minit kemudian,
akupun menghidupkan enjin kereta lalu dengan berhemahnye bergerak la ke tempat kejadian.

lepas hantar milie n the geng,
aku pun x tau le mane nak arah kan kereta nie.
nak balik rumah, xde orang.
so, dengan gagahnye aku pun menghubungi najwa..

tut.tut.tut.tut.

beeya : hello wa,,,,

najwa : ye beeya, nape...

beeya : kau tido lagi ke?

najwa : hu'uh..

beeya : (sambil tengok jam) woi bangun2, aku nak dtg umah kau nie..

najwa : lah? yeke.. datang le...

beeya : ok2. otw ye...

lalu aku pun menekan minyak kerata menuju ke paya rumput..
selepas 3 jam duduk kat rumah najwa,
aku pun bg idea 'wa, jom p mkn mee rojak kat pantai puteri'
'jom!!' jerit najwa..

sampai-sampai je kat pantai puteri....
'ala.... kedai tuh tutup la.'
sumpah frust tawu!

boring.
lalu tanpa memikir lebih panjang kerana takut pembaziran masa berlaku disitu,
kami pun memutuskan untuk terus lepak kat situ sambil tengok laut..
pastu, wa belanje makan wedges.
dap owh!





nah,
dielah najwa :)






ini aku






dan ini kami





the end.
till fingers meet keyboard again.
tadaaa.

2 comments:

  1. umah najwa dgn kak wani dkat jer..pesal xculik akak skali..rndu nk jmpe beeya

    ReplyDelete
  2. yeke ? x tau pulak. xpe2 next tyme kite jumpe :)

    ReplyDelete