Sunday, December 12, 2010

sebab aku kan kakak!

heiii ;D

kenape title camtu?
saje, nak ingatkan insan2 yang bername adik,
sila la HORMAT sikit pada kakak korang nie.

aku x mintak banyak,
cume,

  • sile jage bahasa kau bila bercakap dengan aku.
  • hormat aku macam mane kau hormat kakak orang lain.
  • dengar sikit cakap aku.
  • jangan kurang ajar.
  • say la sorie kalau dah tau kau salah.

fine, aku tau aku bukan kakak yang baik.

tapi macam la korang tak kenal kakak korang nie macam mane kan.
seriusly aku kecik hati dengan korang!
korang buat aku macam aku nie adik korang lak kan.

korang marah bile adik korang buat camtu kat korang kan?
sile ingat, itu KARMA.

sile la perasan bile korang cakap macam nie kat adik korang,
"apsal kurang ajar sangat nie"
"jangan kurang ajar boleh x?"
"agak la bahase."
"aku sepak kau karang"
n etc.
aku dah pernah cakap kat kau dulu kan?
tapi, ape yang kau dapat? zeroo.
so, you deserve it!


p/s: aku mengharapkan keajaiban dari-NYA :)

till fingers meet keyboard again.
tadaaaa.

No comments:

Post a Comment