Sunday, January 9, 2011

lelaki hari ini.

assalamualaikum :)
kejap lg mak nak balik kolej nyah!
maleh bona raso ea. ish. kalau lah boleh den buat kolej tu cam apak den punyo kan bagos!
sonang idop den. pulang balik. pulang balik pon xde org boleh marah.
haha :D ok, mimpi je la kalau camtukan.
mesti aku berlagak diva jow! uish. bestnyo!



nie si diva gemok.



rindu ah nak tgk bola!
nak bola.nak bola.nak bola.
ade sape2 x yg sudi bawak aku jumpe safee face 2 face?
heeee~ berangan je la kan....



safee sali.
*dongak kan muka kelangit, tangan dibelakang. kira sampai 8*
hehe :)


malam nie AJL.
sy penyokong kipas susah nak mati FAIZAL TAHIR!
semoga die berjaya menggempakkan suasana.
die kan byk idea superb!
can't wait for tonight!
I HEART YOU FAIZAL TAHIR!



go.go.go FAIZAL TAHIR!
*sigh*



well, korang perasan x aku nie dok minat laki orang je.
nk wat cmne kan, sape soh jadi selebriti.
kan aku dah TERsuke.



nasib baik FAHRIN AHMAD bujang lg. hee~




nie pulak RIFAIE! kawan aku.
die dah pindah. sob3. sedeyh!


weyh, kau paie. study kat tempat baru elok2!
JGN LUPE KITEORANG kat melaka nie..
tau? take care gak.


itu saja.
till fingers meet keyboard again yaw!
taadaaa~

No comments:

Post a Comment