Wednesday, January 19, 2011

senyum sambil nangis guling-guling.

assalamualikum!
heee~ kabare semua....
aku tengah dok online kat kolej nie.. gene wi-fi kat blok bestari..
gagah aku bangun pagi tau, semate-mate nak dok online kat sini..
yela, byk lagi mklumat yg aku perlu cri utk presentation next week.
well, seperti biase kalau x mase camnie tgh gigih lagi aku menidurkan diri diatas katil kalau xde kelas pagi.
this week byk kelas pagi aku yg sengaje dibatalkan oleh lecturer.
alhamdulillah! *sigh

mesti korang kate, ape kaitan title ngan entry yg dihupdate oleh aku nie kan..
hehehe~ sbnrnye aku pun x tau...
mungkin korang kene teruskan membace baru lah faham ape kaitan title ngan entry nie ye...
so? teruskan membace wahai followers!
*kalau hado la kan...



tujuan mengshow-off kan gambar diatas adlh?
hahahaha *perasan nak mati sorang2!
sorie to F.A, sebab gune ur pic ++ siap tulis fahrin love me..
padahal aku yang gilo2 kan die... *heee~

owh ya, b4 lupe kan.... ahad hari tuh, mase aku OTW balik kolej.
ade perkara yg terjadi di depan mate aku.
perkara tersebut boleh mengakibatkan ianya berulang tayang dimata hati, fikiran aku!
sangat tragis. *konon. heee~
sebenarnye, my senior excident depan mate aku!
die lelaki, bawa moto TZM member die, telah menghentam kereta GEN2 sorg pkcik nie.
OMG! aku ingat die cedera parah. tapi tidak!
alhamdulillah to hiM! tapi my senior, kau buat aku ingt mcm mane aksi kau menghentam kereta pakcik itu! takut aku, walau senior tu x de la parah mane.
tapi aksi gimnastik die yg melambung dan berputar2 diudara membuatkan aku terpukau!
hehehehe :) *agk menakutkan sbnrnye.

ok, semalam malam aku tgk cite 'AKU MASIH DARA'
boleh la! x terlalu berat, just macam light-light cmtu je..
kan seronok kalau ade produksi kat malaysia berani buat cerite mcm ayat-ayat cinte,,
baru la masyuk! kan...


sgt teruja tgk ashraf muslim dalam cite nie.
die sgt carming! dgn cre die bercakap tuh... betul2 fall aku dibuatnye.
bile la nk jumpe guy mcm die? hehe~


dalam aku tgh dok online nie,,, tibe2 sedih taw.
wuwuwuwuw ;'( nk tau kenape?

sile tekan pade gmbar utk tumbesaran :)


so? sedih x? sedih x?
ape? x sedih? sob2 :'( aku dah betul nangis guling2 nih!

xpe2, dah besar kan. t pegi sendiri ngan kawan2 la jawab nye...
xpun seperti biase kalau x sempat nk tgk kat panggung, kite download lah kan.
adess! salah disisi undang2 ye sbnrnye..*padahal dlm lappie aku dah melambak2 movie yg didownloadnye.. keh3..

ok la. the end!
nak sambung guling2!
till fingers meet keyboard again!
tadaaa~

2 comments:

  1. hey cikgu zami coment sy! like! memang lah boleh je pegi, tp busy la, xde mase nak pegi sane. btw, thnx!

    ReplyDelete