Saturday, January 15, 2011

mimpi?

assalamualaikum.
hee~ utk pertama kalinye aku berblogging pg2 hari.
kenape ek? sebenarnye, nak cite pasal mimpi aku..

act. aku mimpi gigi aku patah dah 3 hari berturut-turut.
1st day aku mimpi gigi depan bawah aku patah.
2nd day aku mimpi gigi geraham aku 2 batang patah.
3rd day aku mimpi gigi aku belah atas patah.

orang kate, kalau mimpi gigi patah tandanye ada ahli keluarga terdekat akan meninggal.
sumpah aku risau weyh...

nak-nak pagi tadi aku bangun aku cari mama ngan papa dah xde..
bile tgk kereta kat laman lak, kereta exora dah xde.

then aku decide nak call mama.
nie antara perbualan aku ngan mama:

aku: hello, mama kat ne?

mama: hospital.

aku: sape sakit? *tyme nie dalam hati doa banyak2 bukan papa yang sakit.

mama: uwan la. *lagi aku risau weyh.

aku: huh? teruk ke? kite datang hospital ea?

mama: xtau, mama lom jumpe doc lagi. ish xyah dtg. kat KL nie..

aku: alaaaa...

mama: dah, x boleh ckp lame2. bateri kong.

aku: ok, t btau kalau ade ape2 tau. bye.

after letak fon, aku dah risau giloss kot!
aku cite kat adik aku ape yang aku mimpi.
pastu die pon cakap "jom ah kite balik kg."
hum,, aku wat muka sedih then jwb.
"kakak non ado duitnye duit cukup2 tok makan tgh hari je."


nie lah uwan aku, *nenek belah papa

korang tolong doakan kesihatan wan aku ea. minta allah panjangkan umur die.
aku x sedia lagi untuk sebarang kehilangan, selepas aku kehilangan nenek belah mama 2 tahun lepas.
aku harap wan ok je.. cume masalah kesihatan biasa. insyallah!

the end.
till fingers meet keyboard again


No comments:

Post a Comment