Friday, February 18, 2011

anti I****!

assalamualaikum ((:

hai semua.. so? entry kali ini aku nak story pasal safee sali lagi.
fine, aku tau ade yang menyampah.. tapi, suke hati akulah kan.
blog kau ke aku gune sekarang? xkan? so? kalau x suke sile blah.

well,
bende nie dah lame kot aku perhatikan je..
sampai 1 tahap macam sekarang aku rase nak meletup kebaboom jee!
sakit hati doe! kenape?

nieeeee.... kau pegi kat page facebook bawah nie, kau pegi bace ape yang ade kat wall page nie.
safee sali fan page. (klik link sebelah nie)




so? dah tengok? sakit x hati?
ok, kalau kau x minat safee sali pun. aku rase kau patot marah sebab mereka 'indon' menghina malaysia. WTH kan?



macam2 kot dorang publish kat wall tuh. ugut nak cederakan safee sali pun ade.




mengate perdana menteri kita dan isteri beliau.
pergh! macam-macam lagi weyh!

kat bawah nie antara yang terbaru diperkatekan oleh mereka 'indon'.


yang nie dok kate malaysia negara miskin.
padahal die x fikir ke negara siape lagi maju? bodohkan dorang nie!


nie lak dok cakap safee gay, bangang pun ye!
orang tuh anak dah 2 orang lah malaun!


korang tengok, sekarang siape yang biadap?
memang dasar orang xde adab!


die yang bongok! kalau benci safee apsal dorang like page nie?
double triple bongok nye indon!


yang pompuan pon xnak kalah!


suke hati mak die je panggil mak orang babi!


nie pulak kenyataan dari safee sali..

(dipetik dari, bola.kompas.com)


x faham lah ape masalah mereka sebenarnye.
yeah! mungkin x dapat terima kekalahan mase piala AFF hari tu kot..
kan? tapi relax sudah, dah name pun adat bertanding!

kalau kalah pun perangai dah serupe anjing, kalau dorang menang hari tu agaknye lagi dorang MENGANJINGkan?

so what? penduduk malaysia bukan berfikiran cetek macam mereka.
kami boleh terima kenyataan didepan mata.
kami bukan jenis menghukum sebelum menilai.

sekian, nabilaliyana melaporkan!

till fingers meet keyboard again.
tadaaaa~

No comments:

Post a Comment