Wednesday, February 9, 2011

merepek

assalamualaikum!
boleh x merapu? sekali nie je! pleaseeeeee.
hey! pehal lak siap nak minta permission lak nie..
macamlah aku gune blog korang kan...
hek3 ((:

semalam tgk sepupu aku nye baby.
die baru bersalin 7 feb hari tuh.


nie lah baby nye... comel tau. bak kate mummy die,
"dagu die same tau ngan siti" hehe ((:


bile tgk die dan baby secare automatik rase cam......
'mama, kite nak kawin.' haha((:
ok, memang gatal bunyiknye.. tapi....
suke lah tengok baby yang baru kelua tuh, sgt teruja sbnrnye..
muahahahahaaa ::D

tapikan bile fikir kawin bukan bende main-main.
takut pulak. yelah, banyak kot komitmen bile kawin.
mane nak layan laki, kemas rumah, masak lagi.
kalau dah ade anak. anak2 lagi.
ish,,, aku memang sangat x sedia untuk semua tuh.
bak kate mama aku,
"kalau dapat laki ringan tangan xpe, kalau dapat laki yang cam hampeh?"
hehehehe ((: bende tuh lagi wat aku berfikir gilo2.

ok, memang lah nabilaliyana nak kawin tapi bukan sekarang ataupun mase terdekat nie.
mungkin paling lame 8 tahun lagi. paling dekat 5 tahun lagi.
itu pun, mungkinlah kan..
sebab I x jumpe calon-calon nye lagi..
sebab I tengah tunggu pinangan dari si en F. keh3. perasan.



ok,,, senang je.. nabilaliyana mencari lelaki seperti yang diatas.
hak3 ((: boleh dapat x?

dulukan siap cakap, kalau x dapat yang macam en.F xmau kawin..
hahaha ((: memang dasar ntah ape-ape je...

aku suke pandang lelaki nie pada janggut mereka!
that's why lah aku menggilai mereka yang diatas tuh!

ok, cukuplah aku merepek pasal kawin nie.. hek3 ((:
till fingers meet keyboard again!
taadaaa~

p/s: sorie. sebenarnye xde idea nak cite ape kat entry baru..

No comments:

Post a Comment