Thursday, February 10, 2011

ungunya cinta.

assalamualaikum yaw!

hehe ((: ok, kali nie nak cite pasal drama kat astro tadi..
ungunya cinta, sape tengok angkat kening! hee~

mule-mule tengok ingat kelaka je..
rupenye sangat banyak emosi yang cuba di terapkan didalam cite tu.
sedih, ketawa, sweet, comel ++ semua perasaan ade mase tengok cite nie.

memang owesome lah!


"akan aku bawa cinta ini walau kesyurga mana aku terjatuh, walau keneraka mana aku tercampak" ungunya cinta.


sangat comel gandingan sharnaaz + leez.
sepadan ++ comel.

nabilaliyana sukee! double thumbs up!
sampai ade kawan aku tibe2 boleh pulak suke kat sharnaaz! hee~

*sile klik untuk tumbesaran

soriee le sedari, sharnaaz dah berpunye lah.
gf die pun artis gak, tapi x tau sape...

ok, itu je.
till fingers meet keyboard again.
tadaaaa~

No comments:

Post a Comment