Thursday, May 19, 2011

"bile nak kawin?"

assalamualaikum ((:

awak.awak semuaaaaa! hai. sehat?

noe what,
dekat kepale aku ade tande soal besar punye...

perlu ke kan tanye pasal kawin?
ommaigad!

nak tgk contoh? nah!






pening pale aku nie haaa..
asal jumpe kawan-kawan lame mesti tanye "bile nak kawin?"
kalau balik kampung lak mesti ade yang berseloroh "x lamo laie bemenantulah dak ariiiee.."

yoo! muke akak nie nampak macam gatal sangat nak kawin kee?
ohhh tidak!

semalam mama baru cakap....
"selagi x pandai nak uruskan rumah tangga jangan cakap nak kawin!"
hamik kau! hek3..

kalau habis sekolah jee mesti orang tanye "bile nak kawin?"
cube la tanye, "bile nak amek master?" ke
"bile nak g umrah?" ke
"bile nak kaye"? ke
baru lah ade semangat aku nak jawab..

xpe, lepas nie kalau orang tanye "bile aku nak kawin?"
aku nak jawab camnie...

selagi aku x jumpe orang macam nieeee....


1. teror main bola.

macam SAFEE SALI.


2. bile die menyanyi boleh buat aku cair.

macam FAIZAL TAHIR.


3. personaliti yang menarik.

macam FAHRIN AHMAD.


4. teror drift.

macam SUNG KANG.


5. seorang peguam.

macam TENGKU NAUFAL.
*yg speaky tuh

kenape Tengku Naufal? padahal ade je peguam yg lain.
hehe. sebab aku pernah joint ceramah die dulu, die superb!
lelaki yang boleh dijadikan sumber inspirasi.
tuh sebab FAHRIN gune khidmat Tengku nie untuk kes die ngan Linda dulu.
and FYI yee FAhrin pun lulusan Undang-undang jugak.. hek3.

baiklah. ade ke lelaki yang ade semua ciri-ciri seperti ini?
alamatnye sampai tua aku x kawin haha.
okeyh gurau jee sbnrnyee..

lom nak pikir lagi, sebab mama x kasi fikir pasal nie..
so? just enjoy my single life!

till fingers meet keyboard again yaw~
tadaa!

p/S: to all, janganlah tanye pasal kawin lagi yeee.

No comments:

Post a Comment