Friday, May 6, 2011

lelaki itu menjengkelkan!

assalamualaikum..

petang tadi aku g melepas rindu ngan wa + kimie.
kami menyedut udara masin di pantai puteri, dok a lepak kat gerai mee rojak yang dekat menara tinjau tuh..
tapi aku ngan wa gerak dulu sebab tunggu kimie lame nau kat umah aku.

tunggu punye tunggu dak kimie x sampai2 lagi.
nak dijadikan cerita, ade sorang abang nie yg owner gerai tu dok borak ngan kiteorg.
kiteorg pun layan kan aje la, sebab mule2 topik yg diborak kan agak menarik.
borak pasal course yang kiteorg amek, pasal malaysia la, gempa bumi la, mslh sosial remaja zaman sekarang laaaaaaaa dan mcm2 lg laaaa.
hehee

mase dok borak pasal budak la nie die bukan marah lagi.
ayat die yang paling aku ingat camnie..,
"allahuakbar budak2 zaman sekarang nie teruk, dok bangge ape yang depa buat. yang melepaknye len, yang betine dok bangga ade ramai jantan."
nn sooooo onnnn lagi laaa....




pastu siap advice kat kiteorg jgn jadi cam BETINE la,
jage kehormatan diri.. mcm2 lah...
fine, itu kami tahu. semoga ALLAH melindungi kami. insyallah.




memang mule2 mase abang nie dok menceceh aku ngan wa macam terpesona la gak an,
sebab die byk pengalaman jee, care die bercakap pun macam cool ++ good2.
senang cakap pandangan pertama aku ngan wa kat die adalah 'abang nie lelaki budiman'
yela umur die dah 32 tapi die still single.
muke? bukan taste aku... hahaha

kemuncaknye, last topic yang dibualkan adelah pasal die.
mule2 ok lagi die cite pasl ex-tunang die.
pasal life die, yang x boleh blah kan........
die tanpa segan silu nye cite kat kiteorg yang die pernah berZINA beberapa kali ngan sorang betine nie... siap cite macam mane, ape yang jadi....
ape le BABUN nye manusia sebegini!!
ya ALLAH hai.. tadi dok marah kat budak2 zaman sekarg tapi die?
memang nampak sangat die bangge dengan dosa tu.
aku rase aku lak yang malu tau, dah la wat dose dgn bangge nye die bole cite kat org.
aku x tau la ape perasaan die mase tu. bagi aku, memang eeeuuwww la!

lastly.
aku x nak cakap banyak, sebab tiada manusia yang sempurna.
till fingers meet keyboard again yaw!
tadaaa~

p/s: Pada zahirnya memang penciptaan ADAM melengkapi kejadian HAWA. Oleh itu, hati bagi hati yang lain jantinanya pastiakan tertarik antara satu sama lain. Jadi, tidak salah jika kita menyukai sesiapa sahaja. tetapi jangan sewenang-wenangnya bermain dengan kalimah 'sayang'.

2 comments:

  1. kak wanie rase,,mamat nie nk share pengalaman idop die dgn korg..nk bgth yg dulo die jahil..tp skang da kearah kebaikan kot..die nk ckp korg jgn ekot perangai same cm "pompuan" yg die bzina tue..

    ReplyDelete
  2. entah la kak, tapi akk x tau care die cite tu wat kite geli. pastukan siap cite camne die kantoi ngan kwn ex die yg die layan "callgirl".

    ReplyDelete