Tuesday, August 23, 2011

seeehhhhhhhhhh bunyik nyee..

assalamualaikum yaw ((:

yea! akhirnye ade pun idea nak update blog.
hew hew hew

penat aku dok memikir dari lepas buke tadi tau..
gigih aku dok menekan punat-punat keyboard search ape-ape yang patut.
tapi...
tengah aku dok menekan punat-punat keyboard aku dengar satu suare garau dok panggil name aku. YANA....
sayang nya hanya sekali, lalu aku pun buat lah sebodoh yang mungkin.
tibe-tibe..
"KAKAK, PAPA SURUH BUAT LEMPENG"

aiseyhmennnnn!




dengan hati separa ikhlas aku pun pegi lah ke dapur.

amek bekas plastik biru
amek tepung gandum cap sauh
amek sedikit garam jename kaki bukit
amek kuali hitam + sudip
amek majerin jename planta

letak kuali atas dapur, hidupkan api lalu meletak sedikit majerin planta

sebelum tu kacau tepung bersama garam hingga sebati
letak air paip secukup rase

bile kuali dah panas, maka tuangkan adunan tadi ke kuali

seeehhhhhhhhhh bunyik nyee..

HAHA.
bongok! yang aku beria dok cite cam hampeh ape jadah nye!

SELAMAT MALAM | GOOD NIGHT
JANGAN LUPE BANGUN SAHUR

till fingers meet keyboard again yaw!
tadaa~

2 comments:

  1. amboi sodapnya..........lempeng 2 makan gan per??? da berjaya nampak masukkan cik nuff tuuu

    ReplyDelete
  2. HAHA.. makan ngan gule jee..yea! akhirnyee sy berjayeee..

    ReplyDelete