Monday, October 31, 2011

cerita mimpi aku.....

assalamualaikum..

hey,, HEHE

aku nie kan memang lah teramat suke tido time2 lepas asar..
kadang-kadang dah nak senja lah terlelap. HEE~

dekat rumah aku ade loteng. bilik aku.
tapi kiteorang x pernah guna since pindah rumah baru nie sebab kat loteng kiteorang letak kotak sampai penuh xde ruang nak menyelit pongggg. HAHAHA

pastu semalam (ahad, 30 okt 2011) papa ngan mama suruh kemas.
kami adik beradik pong angkat barang semua sumbat dalam stor dekat belakang.

sekarang loteng tuh dah lapang boleh tidur...

orang pertama yang merasmikan loteng tu aku lah.

dari semalam sampai lah petang tadi aku dok melepak kat atas.
even panas sebab xde kipas tapi syiok dok lepak kat atas tuh.
aku x tau kenape syiokkk tapi aku suka!

nak dijadikan cerita,
aku pergilah tidur kat loteng dalam pukul 5.30 ptg tadi.

pastu, dalam pukul 6.15 aku lari tidur kat bawah balik.
tengah-tengah tidur aku mimpi....

ade orang call aku. lelaki.

lelaki: jom jumpe kat atas.
aku: atas mane?
lelaki: atas lah.....

pastu aku terjage....
HAHAHA.

pade aku... gile seremmmmm.

ok bai. cerita mimpi hari ini.

till fingers meet keyboard again!
tadaaaa~

No comments:

Post a Comment